lördag 14 januari 2012

The Offspring!

Tja, igår var vi hos min mammas pojkvän och sen fick jag bara en CD-Skiva av han och då sa han bara att jag skulle lyssna på den när jag kom hem, och det gjorde jag, och då var det The Offspring, aldrig hört dem tidigare fast dem var faktiskt riktigt bra! C=

Idag kommer min syster och hennes fästman eller vad det heter, screamaren i Provoke Your Enemy, http://www.myspace.com/provokeyourenemy !! Så fuckin' awesome! C=

BTW, Deras hund Vito följer nog också med, en portogisisk vattenhund, för er som undrar xD

Har varit på Anders jobb med Anders också, Anders är min mammas pojkvän, vi dunkade AC/DC! =D

Sen blir det väll att kanske köpa lite godis eller nått till lördags myset =p

Har gått och blivit förkyld också, eller så är jag allergisk mot nått, vet inte vad i så fall =S

Hehe... Det var nog det =p

Vi hörs och syns, hej då kramiz! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar